ФОКУС НА ДИТИНІ ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТЯХ
Кожна дитина має свої сильні сторони, як і власні зони росту. Спираючись на перші та постійно розвиваючи другі ми насправді йдемо за дитиною, її потребами, ритмами та можливостями. Робота у невеликих класах сприяє цьому.
ПРОФЕСІЙНІ ВЧИТЕЛІ
Наші викладачі - це висококваліфіковані фахівці своєї справи. Досвід нашого колективу - робота в таборах Шалви та Паата Амонашвілі, у малокомплектних, інклюзивних, приватних та державних закладах освіти. Але всю команду поєднує одне - любов до вчителювання.
ЕКОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ТА СУЧАСНІ МЕТОДИКИ
Ми спираємося на основні засади, викладені у програмі НУШ: комплексний, компетентнісний підхід до викладання, екологічність та іноваційність методик, коли вчитель та учень взаємодіють як добрі партнери та друзі
АТЕСТАЦІЯ
Наші учні проходять атестацію відповідно до вимог МОН у приватній школі Афіни, яка надає нашому проекту офіційний супровід від початку заснування у 2016 році. На виході діти отримують документи державного зразка.

       Проект неформальної альтернативної освіти Наша Школа був створений у 2016 році Тетяною Бондарчук та Юлією Заморською для навчання власних дітей. 1 вересня 2016/2017 н.р. ми набрали 1 клас у кількості 6 дітей, до якого протягом навчального року долучилися ще троє. А у 2017/18 н.р. у проекті було вже майже два десятки родин і ми вийшли за рамки суто власних потреб.

     З 2018 року ми змінюємо локацію на постійну на Лівому березі Києва (ст.метро Вирлиця), яка має низку окремих власних приміщень, ігровий майданчик для прогулянок та місце для обідів. Основна ідея проекту полягає в тому, щоби створити оптимальний простір для навчання та дозвілля молодших школярів.    

     Коли ми задумували проект, нашим ключовим завданням було створення такого простору, з якого діти б не хотіли йти. Думаємо, ми з цим успішно впоралися: за три роки наш проект збільшився утричі, дітям цікаво навчатися та проводити у школі своє дозвілля, а ввечері їх важко забрати додому. 

     Навчальний тиждень складається з 5 днів з групою подовженого дня. Є 2 англомовні дні, коли більшість занять проводяться англійською мовою. Крім основних предметів відповідно до програми НУШ, учні мають заняття з живопису, трудового навчання, йоги, музичні заняття (ми називаємо їх «оркестр», тому що діти взаємодіють через створення звуків кожний на своєму музичному інструменті), шахів. Упродовж року наші учні виконують дуже багато творчих проектів.

     Протягом навчального року діти мають дуже багато виїзних занять, мета яких – додатковий розвиток: музеї образотворчого мистецтва (в рамках курсу «живопис»), тестування комп’ютерних ігор для дітей (курс інформатики), екскурсія в метро (Я досліджую світ), Мистецький арсенал (Арсенал-kids), куховарення на власній кухні (в рамках теми “Dishes”). Відзначали Всесвітній день захисту тварин з волонтерми з Фонду Happy Paw,  проводили Веселі старти з командами батьків, відвідували Експериментаніум та Музей мінералогії та води. І це лише маленька частинка наших досліджень.

     Наш навчальний день поділений на 2 частини: основні заняття (8:30 – 13:00) – прогулянка і обід (2 години) і додаткові заняття (14:45 – 17:30). Дітей супроводжують вчителі-куратори, які з ними протягом усього дня. Домашні завдання – предметні, виконуються дітьми в класі у другій половині дня. Також пропонуємо ГПД для тих батьків, хто зайнятий на роботі (17:30 – 19:00).

     Оцінювання відсутнє до 3 класу, однак практикуємо вербальне та візуальне (картинки) заохочення в щоденнику та зошиті. Центральне місце відводиться українській мові: локація повністю україномовна та/або англомовна, це стосується як основної програми, так і додаткових активностей, а також дозвілля та позакласних заходів. Гаджети мають місце лише на уроках, на перервах та під час відпочинку діти взаємодіють без них.

     Маємо досвід інклюзії (кухлеарна імплантація та РАС), можливість інклюзії розглядається індивідуально. Надаємо також психологічний супровід у разі потреби.

     В Україні зараз дуже багато альтернативних шкіл, які пропонують різні підходи до організації навчального процесу, взаємодії між учнями та батьками. Наша Школа – це проект, де дітям затишно, творчо, пізнавально та спокійно. Однак протягом усіх чотирьох років дитина проходить власний шлях становлення як особистості, так і учня. У цьому їм допомагає наша команда вчителів та вихователів. І часто цей шлях виявляється непростим з точки зору уміння дружити, слухати та чути, артикулювати свої потреби, проявляти свій EQ. Сучасним дітям притаманна низка особливостей: вони на ти з технікою, однак при цьому людський світ часто залишається для них Terra Incognita. І наш проект виступає добрим провідником на цю територію, ми дозволяємо кожній дитині прожити та здобути свій власний позитивний досвід навіть спираючись на власні помилки. Адже, як кажуть японці – “Помилки – основа успіху”, і розуміти це і черпати з них ресурс ми також навчаємо наших учнів на рівні з навичками рахунку, читання та письма.

     Приходьте на пробні дні та переконайтеся у наших перевагах, ми чекаємо саме на вашу родину!

30
Навчальних годин
12
Годин англійсьскої
8
Годин факультативів
12
Екскурсій на рік

НАША МІСІЯ

“Ми виступаємо агентами змін і прагнемо підготувати таких агентів до подальшої зміни нашого суспільства, де у фокусі будуть людські цінності, комунікація, відкритість та патріотизм”

БУДНІ НАШОЇ ШКОЛИ

Школа, в яку хочеться приходити навіть на вихідних

КОМАНДА ВЧИТЕЛІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ

Надійна основа нашого проекту

АННА ГУСАКОВСЬКА

Педагог вищої кфаліфікації, працювала у приватній школі Всесвіт, м.Житомир, має досвід роботи в інклюзивному класі (важкі форми ДЦП, синдром Дауна). У нашому проекті у її класі навчається хлопчик з РАС.

Пані Аня – людина, яку люблять всі: і дорослі, і діти. Її спокій та налаштування на прийняття будь-якої ситуації дають сильну підтримку колегам та дітям. Вона – наш “маркер” добра, любові та широкого серця. У 2019/20 н.р. працює у зведеному 3 та 4 класі.

ТЕТЯНА БОНДАРЧУК

Засновниця та головний ідеолог школи.

Довгий час працювала на кафедрі Сходознавства КНЛУ, навчалася в аспірантурі, управлінський освітній досвід майже 20 років. Японістка, арт-терапевт, бізнес-тренерка. Авторка мотиваційних статей у журналах Колесо життя, SBR, письменниця. Видала книгу, присвячену Японії “Сніг у срібній чашці”. Пропагує філософію ІКІГАЙ для пошуку  призначення та реалізації.

Мати трьох синів, двоє з яких навчаються у Наша Школа.

Основний девіз: “Служіння іншим – найголовніше призначення людини. Змістивши фокус із себе на інших можна прийти до абсолютного щастя”

ОЛЕНА ПОКОТЮК

Музикант, викладач, консультант позитивної психотерапії, прихильниця Орф педагогіки у нашому дошкільному проекті.

Пані Олена присвячує роботі весь свій час. Вона знаходиться у постійному пошуку найкращих та найцікавіших світових методик і дуже майстерно впроваджує їх у свої заняття.

Вона – двигун та душа нашого дошкільного проекту, однак шкільні заняття з оркестру обожнюють всі учні. У пані Олени також багатий досвід роботи з особливими дітками: порушення мовлення, ДЦП, РАС – такі задачі наш учитель вирішує після основної роботи.

НАТАЛІЯ РИГА

Головний куратор проекту, викладач Основ здоров’я, низки проектів з трудового начання, інструктор з йоги.

Пані Наталя кілька років поспіль працювала у таборі Шалви та Паата Амонашвілі, головний ідеолог з гуманної педагогіки у нашому проекті.

Непосидюча, активна, постійно у пошуку нових підходів як у викладанні так і у вихованні, пані Наталя двигун нашого проекту. Людина з широкою душею та відкритим серцем, інтуїт, будь-яку ситуацію розверне на користь дитини.

СВІТЛАНА ЛОМАЧИНСЬКА

Вчитель початкових класів, педагог першої категорії. Викладацький досвід 25 років. Перевага пані Світлани в тому, що вона може врівноважити будь-який колектив. Мудре слово, добра підтримка, постійний зв’язок з батьками, невпинний рух уперед – це лише невеличкий перелік переваг нашого вчителя.

Любов до своєї справи, відповідальність за результат, високий професіоналізм та підтримка дітей на всіх етапах їхнього розвитку – пані Світлана уособлення нашого бачення того, яким має бути вчитель початкових класів.

МАРИНА МАТВІЄНКО

Project English Teacher, Primary Math and Science

My moto is “In teaching others we teach ourselves”. That is why I never stop learning and ready to share my passion with my students.

I’ve got complete higher education in “Language and Literature (English)” by KNLU, Cambridge English Certificates (CAE, TKT, BEC) with Council of Europe C2 level of English and first-hand experience in working for a state school, private language schools and preparing students for exams.

Nasha Shkola provides me with a unique working environment where I am able to use my expertise in English language teaching (such as project and group work, teaching English, Science, Primary Reading and Math using CLIL) combined with new approaches in order to get young learners involved in discovering English speaking world. My ultimate goal is to show students that mistakes and difficulties are only stepping-stones to their future success and teachers are here to help and support.

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Розклад наших занять створений таким чином, щоб діти могли протягом усього дня збалансовано поділити свої сили та відпочивати перед кожним важливим уроком. Не втрачаючи при цьому уваги, концентрації та креативності.